övningskörning

kvällen har varit lugn här hemma. har sovit i några timmar och sen när jag vaknade blev det tv mys med mamma och pappa. kollade på så ska det låta . vuxenpoäng!  eller?  haha.   senare åkte jag ut och övningskörde med pappa. de var rå kul. kommer nog köra imorgon också kulle jag hoppas på. imorgon hade jag även tänkt ut och springa på morgonen och sen ta en härlig varm dusch. efter de blir de pluggande med full fart.  hur kvällen kommer tillbringas: de blir förhoppningsvis med gabbi och putte, som de ser ut just nu iallafall :D galet kul!

men nu ska jag faktist sova hade jag tänkt. kanske kollar lite på någon film om jag orkar ^^ ska smsa lite med en person också.. se om muppen svarar, hoppans den inte är arg på mig bara :/ men men. godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0