sagoland

hur kan livet få vändningar i livet så himla snabbt? allt kan gå på bara någon dag. eller till och med på bara någon minut eller sekund. vissa saker är svåra att hantera och acceptera även om man vill eller inte. stöd från vänner betyder verkligen jätte mycket. vad skulle man göra utan dom? skulle man klara sig helt själv i världen utan dom man älskar?

dagen har varit helt okej. började med en pissig morgon. var så himla arg på mig själv så de går inte att beskriva. runt 12 tiden åkte jag med mamma och pappa in till systers lägenhet där mormor ewa och mårten var och renoveringen håller på för fullt. badrummet är klart nu och de blev kanon fint. nu håller dom på med köket och de är inte så jätte mycket kvar faktist. senare mot kvällningen tog jag tåget till knivsta. Nu har dom ju öppnat de nya på Uppsala centralstaionen. lite vimsigt i början men jag tror det blir bra faktist :) kom hem från markus för några minuter sen bara. och ja vad ska man säga med ett ord.. underbart? bäst?



ska fixa iordning inför morgondagen nu. för imorgon blir det skolan igen. kommer få träffa elllen-pellen-tin :D och gabbi och elin <33


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0