since you been gone

vad ska man säga om dagen än så länge.. piss? deprimerande? sorgsen?  har inte sagt så värst mycket alls idag. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. jag vet inte hur jag ska ttrycka mig längre. jag kommer aldrig mer våga säga hur jag känner eller något. jag vill inte berätta. jag vill vara tyst.. antar att livet ska vara såhär.

1 macka, 1 äpple, vatten. ja .. behöver kanske inte säga så mycket mer.. ska ner på stan sen och fixa med banken (har fixat internet bank) vilkt känns skönt. tänkte ta ett konto utdrag också och springa in på MQ. måste kolla ut lite nya kläder jag kan köpa sen olyckan..

just nu: sitter i ett grupprum med gabriella och elin. jobbar med kultur & stilhistoria. ska lämna in det imorgon. har skisser kvar att göra och fixa med en kalkyl. annars är jag faktist klar med det mesta. känns riktigt skönt. dags att börja plugga till exponerings provet vi har nästa vecka på tisdag. och har dessutom nationella del 2 i Svenska B på fredag. Ligger tyligen ganska bra till och skulle kunna få ett MVG enligt dom. Så jag hoppas att uppsatsen kommer gå bra.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0