singing that melody

orkar inte skriva mer av uppsattsen nu. jag får skriva mer imorgon. hade tänkt åka till skolan imorgon om kroppen tillåter det, vilket jag hoppas att den gör. missade första delen av arbetsmiljö och säkerhet som dom hade idag vilket känns lite pain in the as :/ måste verkligen ta igen de. och kommer nog få börja med det imorgon. har inte råd att missa mer nu. ska även göra klart skissen och lägga in beställning till bprdsdekorationen. måste bestämma vilka blommor jag ska ha. men har lite humm iallafall om hur jag vill att det ska se ut, me de brukar inte bli som jag har tänkt mig, men kan alltid hoppas -.-

imorgon är det fredag. tycker inte det känns som det faktist. får se vad jag hittar på för kul imorgon förrutom att skriva uppsats och tal. vet inte om mackan har tid eftersom han kanske skulle lana i helgen,mmmmmmmmhhh kul -.-  haha ^^ mn någon dag måste den lilla rackarn ha tid tycker jag!

nu hade jag tänkt försöka att sova faktist. eller ja, sluta blogga för dagen iallafall. Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0