tillbaka nere på 0

har inte fått i mig någon mat eller dricka på hela dagen förns nu. fick i mig 2 glas apelsin juice och en halv liten pizza bit. viste att de skulle komma tillbaka. fan fan fan.. kommer antagligen ligga hemma i sängen ikväll. känner inte för att göra så himla mycket annat. kan inte skriva på uppsatsen heller för att datorn inte är hemma, suck*  hade behövt jobba på den . men vad ska man göra. kroppen säger i från nu igen och all smärta är tillbaka. huvudet är tyngre som aldrig förr och innombords gör de riktigt ont, de river i själen. men vet inte vad jag ska göra eller ta mig till. kan inte göra något känns de som. mina vänner försöker stötta mig och puschar mig. "du kan klara de jenny"  "du är vackrare än många andra"  "du är älskad och världens finaste" men det är verkligen inte lätt att ta åt sig när man inte har något självförtroende kvar alls. allting har sjunkit till botten. jag är tillbaka på 0 igen..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0