you´re everything to me

dagen har varit skön faktist. Åkte till markus igår kväll och sov kvar där. Sen började jag inte förns halv 12 idag. så tog halvv11 tåget från knivsta, hann träffa älskling en stund innan också i de mysiga vädret :) när jag kom till skolan skulle vi ha el-lära och vi fick göra skarvsladdar, och de gick ju kanon bra. även fast jag var rätt sugen på att göra fel så de skulle bli kortslutning..  Sen bar de av till Biotopia iallafall. de var gansa mysigt där faktist. hade kul med ellentin min fina underbara flicka. efter de så gick hon och jag för att äta lite. de var myys.

har precis kommit hem från jobbet nu också. gick kanon bra att jobba idag faktist.

stannade även till på stan en snabbis och där ifrån fick en jacka föja med mig hem :) vet inte om jag orkar lägga upp bild. om ni vill se den så får ni skriva de så lägger jag upp bild.


hur ser morgondagen ut då: Jo imorgon är det floristik i skolan. men skulle tro att vi fortsätter jobba på arbetsmiljö faktist. orkar inte ha det egentligen... fick även veta att vi har prov nästa tisdag i exponering som kaka på allt. men men.. sen så ska jag la plugga och glassa i solen :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0