fredag

Då var det fredag igen. fast de känns egentligen som vilken dag som hellst i veckan. åkte eckerö linjen igår med familjen och det var jätte mycigt men det var verkligen mycket folk. vi åt smörgåsbord och fikade och handlade en hel del. sen satt vi högst upp på båten och solade lite. det var verkligen en mysig och skön dag. : ) när jag kom hem åkte jag till björklinge och träffade sikkan m.m.   men jag har inte kunnat sova på hela natten... har kollat på one tree hill i tröst. är bara deppig just nu men vet inte varför..

iallafall så har jag lyckats sova en timme iallafall. nu ska jag gå och slänga i mig något litet att äta även fast jag inte är hungrig. sen ska jag göra mig klar och åka och jobba. har inga planer för ikväll. känner för att stanna hemma bara eftersom jag inte är direkt varken glad eller pigg, inte på humör helt enkelt. jobbar tidigt imorgon också.. men men. skriver lite senare igen

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0