haven´t met you yet

hela kvällen har jag varit ute i garaget och målat. nu är de bara ett lagar kvar och de tänker jag måla på imorgon. sen blir de att fortsätta måla annat : ) ska åka och köpa färg till rummet nästa vecka också. har inte bestämt färg än men de blir säkert nån impuls färg, men en ljus färg absolut! Sen när lönen kommer tänka jag satsa på dubbelsäng. eller a jag tror det iallafall.

har som sagt varit hemma hela kvällen och efter jag målade så har jag legat i ett varmt skumbad. ska snart ta lite kaffe och kolla på one tree hill hade jag tänkt. om ingen kommer och gör mig sällskap? (:

pratar även med underbaraste Ellentin på msn, ååååh vad jag saknar henne. älskar min tjej <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0