love the way you lie

hej allihopa. har inte varit akktiv här på ganska länge, inte lika mycket iallafall. och vad kan det bero på?
- har ingen egen dator
- mycket att göra i skolan
- jobbar
- fixar hemma

det kan vara några av anledningarna iallafall. men har tappat bloggsuget också, vet inte riktigt vaför. men tror att jag ska försöka komma igång igen och blogga lite oftare när jag får tillbaka en egen dator.

hur ser livet ut just nu? -
jo de går upp och ned. ena dagen kan jag må bra och nästa dag kan jag nästa börja gråta för det minsta lilla. humörsvägningar till 100 ungefär. men hur som hellst så har ju skolan börjat igen. och de känns faktist ganska skönt att vara tillbaka där. har fått lite information och grejer till att börja med project arbetet som man ska göra för att få gå ut, men först och främst har vi en brudmodevisning som ska göras.

Vad kommer hända då? Jo såhär ligger det till : vi har fått uppgift att vi ska göra olika saker inför ett bröllop som vi ska "designa" vi fick intervjua våran lärare och hon lossades leka kund så att vi skulle kunna öva på de. Alla fick olika "teman". Jag har våren. Ska göra allt i dova färger med insperation från våren. detta ska göras:
- Brudbukett
- Tärnbukett
- Corsage
- Brudbåge (som vi ska sammarbeta med allihopa)
- Käpp eller korg till näbb
- myrtenarbete
- hårdekoration
- bordsdekoration
- altarbukett


tror att kah fick med allting. men vist låter det spännande? Självklart kommer jag att fota lite undertiden nu som vi jobbar och skissar med det och absolut avslutet på visningen! Jag har Jenny Andersson i tvåan som ska vara min brud och Jenny Hillman tärna :) måste fåtag på en brudgumm också!


Vad har jag gjort idag? - har varit ute i garaget och målat massor. sen tog jag mig faktist en springtur. har haft lite problem med knät en tid nu pga något jag lyckades med på jobbet. så nu tänkte jag komma igång med träningen igen. känns verkligen som att det behövs. det var verkligen så himla skönt att få springa av sig lite.

kvällen planer? - ska vara hemma med familjen och ta det lugt. ska äta lite smörgåstårta också tror jag (:

morgondagen? - bestämde idag för att hoppa in och jobba istället för en annan tjej. så ska iväg till stan imorgon bitti och jobba. sen ska jag hem och göra lite skolarbeten. ska göra klart en Engelska B uppgift.

men nu ska jag faktist ta en skön dusch och sedan krypa ned och kolla på någon bra film. hoppas det är något bra på tv ikväll också! Ha det så bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad går du för linje och på vilken skola? :)

2010-08-28 @ 20:38:34
URL: http://adorablebitch.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hälsa tjejorna att om det behövs så ställer jag mer än gärna upp som brud eller tärna:)<3

2010-08-28 @ 23:11:52
URL: http://gabriellabjork.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0