helg!

har fått en kommentar om att jag ska blogga mer :P så tänkte slänga in ett inlägg nu.

är hemma hos ellentin. kom hit med bussen igår. Gårdagen bestod av massa mys. vi gjorde taco paj, kollade på idol, filmer och spelade wii. känns skönt att ha sällskap och kärlek runt mig just nu pga vissa saker..

idag: vi vaknade runt 10 tiden kanske och gick upp och åt lite frukost framför tv:n med ellentins underbara mamma! vi kollade på kanske två filmer? sen senare kom micke hem och vi gick ut och lasta ved. vi lastade ved i kanske nå timme? fick lite mys macka och varmt te ute också! efter ett tag var det dags för ellentin och mig att gå till hästarna, för idag mina vänner har vi varit ute och ridit i skogen :D var hur underbart som hellst, en sån underbar känsla och frihet. vi mockade i stallet och så när vi kom tillbaka. nu har vi duschat och ligger som potatissäckar i varsin del av soffan

resten av kvällen kommer bestå av: god mat, efterrätt, film, mys och kanske lite wii!

Morgondagen: blir de utflykt till thuns med min familj + ellentin!

saknar min andreas otroligt mycket, längtar tills han kommer hem! <3 finns inget som slår hans värme och närhet <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0