inte en stund ledig

som ni kanske märker så blir de inte ofta de kommer inlägg här på bloggen. anledningen till de är att jag knappts sitter vid datorn, eller rättare sagt hinner sitta vid datorn. har haft fullt upp eftersom jag pendlar till Sthlm varje dag och kommer hem sent. går och lägger mig nästan direkt eftersom jag har gått upp tidigt också. men nu är iallafall praktiken över för denna termin, men självklart ska jag tillbaka till mina kära Nihlstens tjejer nästa termin!

i Torsdags fyllde Andreas 19år, säger grattis i efterskott på bloggen nu<33 (men självklart grattade jag honom den dagen han fyllde också)

Slutar skolan på måndag. skönt med lov skulle vissa tycka, men jag kommer inte ha så mycket lov och ska berätta varför nu. Jag ska jobba på Nihlstens på torsdag sen har jag fått jobb på Tunabackar blommor i Uppsala nu över jul :D sen har jag såklart städen också. så nu kommer de vara fullt ös igen och pengarna rullar in på sparkontot förhoppningsvis, underbart!



Gårdagen: igår efter jag kommit hem från praktiken gjorde jag mig klar och fick skjuts av min kära pappa till Storvreta. Åkte hem till falle där andreas var. Vi kollade på film med falle och jenny. skönt att ta de lugnt faktist! fick skjuts hem av andreas senare eftersom jag skulle upp tidigt.

Idag: var jag uppe tok tidigt och fick skjuts in till stan. har jobbat hela förmiddagen. efter de åkte jag till tunab-blommor och pratade lite. Sen blev jag upphämtad av familjen och vi tog en trip till Gränby. Jag fick en svart tröja och en ny väska pga att min väska sprack på jobbet! Nu sitter jag hemma och försöker andas ut lite. ska snart bygga ett pepparkaks hus ;D haha! ibland får man sina ryck :) ska lägga in lite bilder senare också, bland annat på pressenten jag fick av tjejerna igår!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0