Måndag 21/12 2010

det här kommer bli ett blandat inlägg.

hade en underbar helg med andreas. finns inget bättre än att få tillbringa tid med honom. även om de inte blir så ofta nu så uppskattar man verkligen stunderna hur mycket som hellst. finns inget bättre än hans kärlek<3 iallafall så har jag varit med honom hela helgen.

tänker inte berätta så mycket om helgen. var med falle och jenny en del och sen i söndags firade vi andreas med hans familj och söta kusiner :)

Idag var de sista dagen i skolan. De var bara jag, ellentin och ida som var där. och amanda från 1:an. Vi städade klassrummet på morgonen och hade engelska B en stund innan lunch. efter lunch hade vi mys vi florister med maria och fikade. Efter de åkte jag ned på stan snabbt och fixade till andreas present sen åkte jag till tunabackar blommor och jobbade :) gick kanon bra faktist och dom var jätte gulliga där!

Såhär ser min vecka ut:
Tisdag: Jobba tunabackar blommor och på kvällen jobba med städen. Ska även klä granen när jag kommer hem.
Onsdag: jobba på tunabackar blommor
Torsdag: Jobba i stockholm
Fredag: Julafton i Alsike!

Som ni ser så är jag inte ledig någon dag alls nu i veckan. Känns bra faktist :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0