The whole world stops and stares for awhile

jag hoppas verkligen att det kommer ta en vändning nu. för jag orkar inte om det ska vara som det varit. men jag kan inte göra mer än att acceptera, blunda för vissa saker och hoppas att de kommer att bli bra. jag kommer inte kunna ändra helt på mig själv, men för dig så gör jag ett försök och offrar en del nu. hoppas bara att jag får tillbaka också för det behöver jag och de måste du veta. Det finns inget värre än att jag somnar på kvällen med tårar i ögonen och smärtan i bröstet och magen, och vaknar exakt likadant. jag vill inte vara rädd hela tiden, jag vill inte behöva känna: men tänk om, jag vill inte behöva somna gråtandes och med smärtorna. jag vill vara trygg, om jag var i början. jag vill känna att du alltid kommer att stanna kvar. jag vill ja evigheten med dig. <3



Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är verkligen jätte fin på den bilden !!

2010-12-30 @ 17:33:46
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

svar; ååh tack så jätte mycket tjejen! :)

2010-12-30 @ 19:37:18
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0