Torsdag

ja vad ska man säga om denna dag. stressig? rolig? händelserik? den har hur som hellst varit bra. hann med 07.13 tåget eftersom jag fick skjuts av pappa till stationen imorse så var på praktiken redan vid halv 9. satte igång och små pysslade lite med olika grejer. catharina och jag har varit själva hela dagen förrutom imorse när anna var där och när peter har varit där. vi hade det ganska stressigt i början med en hel del att göra. kom in massa kunder hela tiden och telefonen ringde och de skulle göras beställningsgrejer. fullt ös helt enkelt. maria kom och hälsade på idag också. kändes som att klockan gick jätte snabbt idag. kunde inte äta förns halv 3 - 3 tiden, hann inte äta innan och glömde helt enkelt bort de sen.

har gjort begravningsbinderier idag, tagit kunder, snittat, lämnat blommor m.m

kom hem med en timmes senare tåg idag eftersom jag slutade senare pga att de var en del kvar att göra så jag var kvar och hjälpte till. så kom hem för ett tag sen. har pratat massa med mamma och pappa pga en oro jag har. och dom förstår mig och är samtidigt arga. jag är besviken. men men, hoppas de blir bra iallafall..

andreas kom hit igår kväll. galet vad jag hade saknat honom! behöver verkligen träffa honom då och då som vi gör för att jag ska kunna orka om dagarna. är verkligen kämpigt dom dagarna jag inte är med honom och när vi inte har träffats på länga. är så glad att jag har honom. han gör mig till världens lyckligaste. jag har den bästa! <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0