all den förbaskade kylan.

jag håller bokstavligen på att förfrysa mig känns det som. blev tt jag hamnade kvar här hos markus. vi åt lite tidigare iallafall och kollade på film. efter det åke vi ut med anton och sladda i närsta med lite annat folk. synd bara att det ska vara så jäkla pissigt kallt ute. och varför i hela friden ska det snöa? jag vill inte ha mer snö nu, vill ha sommaren. motocrossen börja? ja tack!

Julia, jag älskar dig bästa vän<3


har man tur blir man hämtat här i knivsta imorgon också. mamma och dom ska ner till pappas jobb som ligger några minuter här ifrån, lycka! sen imorgon ska jag jobba på mitt kultur och stilhistoria arbete. inte en sekund för tidigt...

men nu ska nog v gå och lägga oss och mysa lite. Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0