anonyma kommentarer

läste en rolig kommentar nyss från någon anonym angående denna bild. Den tyckt att jag skulle photoshopa bilden mer, och att man skulle  kolla på midjan.  ja du undrar jag, vad är det med midjan? det ända jag har gjort med bilden är att ändrat ljusstyrka-skärpa och svart bakgrund. har inte rört midjan eller någonting annat. så till den IQ befriade pucko som påpekade, min midja ser ut sådär.  när jag kommer hem kan jag mer än gärna lägga in orginal bilden om jag har den kvar. :)


Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Det är en fin bild med en fin krop och fint med det långa fina håret nersläppt. har nu svar på frågorna i min blogg :=)

2010-02-21 @ 03:22:56
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0