dagens har gjort

hej hej. idag har jag haft en bra dag. det har varit fullt ös nästan hela tiden. Var med Veronica och lämnade blommor på stillheten oich en annan leverans, sen åkte vi till grollen och handlade blommor. fanns inte så mycket att välja mellan, men vi handlade ganska mycket iallafall. sen idaghar jag gjort massa alla hjärtans dag buketter med en stomme som är ett hjärta. har tyvärr inga bilder idag, hann inte med att ta kort :P sen har jag varubehandlat och plockat lite i butiken.

träffade sötis Sinnan sen på stan medans vi väntade på bussen, alltid lika kul.

planer för kvällen då: ingen aning faktist. kanske kan försöka få mamma att åka med mig till björklinge och köpa Coca cola vanilla ? ^^ låter super mumsigt enligt mig. vi har förresten hinkat i oss lite cola idag i butiken för att hålla energin uppe. funkar bra , haha.

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Ha en trevlig helg :=)

2010-02-12 @ 21:39:26
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0