galet kär för varje dag som går

jag skulle kunna skriva hur mycket som hellst hur jag känner för dig. jag är så himla glad att jag har just dig vid min sida. du verkligen lyser upp allt för mig. och bara jag tänker på dig så blir jag lugn. jag älskar dig verkligen och jag hoppas verkligen att all det här stannar kvar. jag har inte känt den här tryggheten hos någon på väldigt länge. känner mig som hemma hos dig och jag trivs verligen. hade jag inte dig att komma till så vet jag itne vart jag skulle. du är min riktning på livet väg. blir jätte nervös varje gång jag ska träffa dig. varje gång känns som första gången och ghjärtat bara slår fortare och fortare. Känner mig som ny kär hela tiden. kommer aldrig kunna släppa taget om du my love. du är min och jag är din . är helt galen av din närhet och blir alldeles varm i kroppen av dina underbara kramar. Jag vill inte att du går ifrån mig, stanna för alltid. jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: jennifer lind

tack för din kommentar.

2010-02-24 @ 23:34:53
URL: http://jnflind.bogg.se
Postat av: R e b e c c a

åh gulligt skrivet :)

2010-02-26 @ 14:39:16
URL: http://saatisfaaction.blogg.se.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0