galet med galet.

godförmiddag allihopa :) känner mig jätte glad och lycklig just nu. allt känns bra. imorse vaknade jag med världens huvudvärk och kunde knappts röra mig ur sängen. det var faktist rätt jobbigt, har ni haft så någon gång ? :/ iallafall efter ett tatg när det lugnat ner sig tittade jag på en film som heter Ice Castles. den var bra faktist och jag fick tårar i ögonen. så rekomenderar den stark. efter de gick jag upp och stekte två ägg till frukost/lunch. sen la jag mig i ett varmt skum bad med en kall apelsin jucie med is och kolla på film. Denna film som jag fortfarande kollar på heter Julie and Julia, den rekomenderar jag också!

senare ikväll ser det ut som att det blir fest, yey! är på party humör faktist. om den lilla tröttheten som är kvar försvinner det vill säga ^^


allt känns så galet just nu. livet känns galet,hela världen är galen. haha . de r ett ord jag börjat använda mycket som ni kanske märkt? men enligt mig är det mesta just galet. jag är galet kär. jag är galet lycklig. jag har en galet bra famij. jag har galet bra vänner. jag har ett galet liv. med närmare eftertanke. hör ni hur ordet låter? galet... det är mycket ord som låter ganska konstigt när man tänker efter.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0