Godnatt.

för er som läser min blogg flitigt har ni kanske märk att jag bytt design nu ikväll. den får duga tills vidare tills jag får lite nya bilder :) känns som att jag har fått en del gjort idag iallafall. även fast allt känns lite segt men.. har iallafall gjort detta:

-städat lite i rummet.
-åkt till stan med lillebror
-fixat syntest
-skrivit kultur&stilhistoria arbete
-sorterat alla papper med grejer jag har kvar att göra i skolan
-löst korsord med mamma
-fixat i spotify
-kollar på one tree hill & Grey´s.
-fixat naglarna

kan säkert komma på flera saker jag gjort men orkar inte rabbla upp mer nu. haha. en del saker kanske var lite onödiga att skriva, men va fasiken, de bjuder jag på! Imorgon när jag går upp tidigt. eller.. jag ska ta lite sovmorgon :) iallafall, efter det ska jag äta frukost och gå ut och gå. sen ska jag renskriva lite skolarbete jag har ligger och göra klart. ska fota lite inför ett arbete också. sen vid 17.15 tiden börjar jag jobba imorgon med ellen. hoppas det går smidigt och bra som alltid :) har jag tur kanske pappa slutar jobba så jag kan åka med honom hem.

Uppdatering om hur resten av veckan ser ut:

Tisdag:
allt det jag skrev nyss. kortfattat: promenera, skolarbete, jobba. kom även på att jag ska skicka in papper inför körkort.

Onsdag:
Ska fortsätta jobba på kultur&stilhistoria arbetet och sen göra färdigt annat om jag har kvar sen tisdagen. annars fortsätta jobba med naurvetenskapen och samhällskunskapen. På kvällen ska jag in till stan och möta upp pappa sen ska vi på den där föreläsnings kursen man måste gå för att övningsköra eller nu vad det är.

Torsdag:
Inga speciella planer än. Men på kvällen vid 16.00 jobbar jag iallafall. ensam dock denna gång. hoppas verkligen att det går bra .

Fredag:
Inga planer

Lördag:
Inga planer

Söndag:
färdiställa lite skolarbete och förbereda inför kommande skol/jobb vecka


Ska självklart förska träfa älsklingen om han har tid också. måste packa ihop alla cam grejer också som han ska få låna. oj oj, nu kom jag på en del saker som måste göras. haha.

Ni kanske tycker det är tjatigt att läsa om när jag skriver hur mycket jag saknar Markus och allt. men så är det när man är galet kär. jag saknar honom super mycket och det känns verkligen jobbigt att vara utan honom och jag menar allvar. det är en aning pain för mig. Är jämt glad i ahns närhet och jag är verkligen lycklig nu igen när jag har honom. Vill aldrig förlora honom<3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0