hur nervös man kan vara när man är kär.

jag kommer aldrig glömma hur nervös jag var första gången jag skulle träffa dig. hur jag satt inne på stationen och skakade och var rädd att du inte skulle tycka om mig. jag kommer så väl ihåg hur nervös jag var när du bad mig gå ut mot baksidan, och sen när jag väl såg dig. allt var så himla underbart. är fortfrande tacksam idag för att vi fick kontakt och började prata. jag satt jämt och väntade på att jag skulle få sms och när jag väl fick de var jag så ivrig och glad. tjejerna märkte på mig att det var något, speciellt ellentin. jag var glad och sprallig och helt enkelt lycklig. och allt det är jag fortfarande. jag kan fortfarande sitta och vänta på att du ska skriva på msn eller skicka ett sms. och är det händer blir allt märkt till ljust. du har gjort mig till världens lyckligaste <3

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

Lycka till :) Kram

2010-02-28 @ 16:36:18
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Ellentin

jag märker allt! typ...:P

2010-03-04 @ 21:10:38
URL: http://ellentin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0