klagan.

träffade Sinnan en stund på stan innan jag åkte hem.alltuid lika kul att vara med den sötnosen. iallafall så direkt när jag kom hem så somnade jag typ och jag vaknade inte förns nyss.. märks kanske att jag inte sov något natten som var. måste säga att jag känner mig osäker också på en del saker.. och det gör att det kommer bli lite knas ett tag :/

imorgon är det skola. ha naturvetenskp tror jag och sen bild. just nu känner jag att jag inte orkar med skolan alls.och jag gör faktist inte de :( kanske är hemma imorgon??

har jätte ont i bröstkorgen och har haft det hela hela dagen, kan det inte bara försvinna? orkar inte med det. och min mage säger i fråb totlat. idag har jag ätit 2 små hårdmackor, lite fil och druckit massa te... får verkligen inte i mig mer.. orkar inte just nu..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0