lördag med bra slut och en seg söndag

hej allihopa. nu är det söndag. tänk att hela helgen har gått redan.. min lördag blev iallafall kanon br till slut. den började dock som ett rent helvete men slutade med mys och fest. :) Vid halv 12 på kvällen skjutsade pappa in mig till stationen. satt inne och väntade på stationen tills dom andrakom och hämtade mig. kim kom även då också och åkte med oss hem till markus. väl hemma hos honom så var detlite annat folk. träffade hans brors tjej jenny, jätte snäll tjej :) orkar inte skriva så mycket mer , men det var kul iallafall att rtäffa lite nytt folk. sen idag kom pappa och hämtade mig.

nu sitter jag hemma hos syster medans pappa håller på och renoverar badrummet, mamma viker tvätt, mormor stryker och lillebror flummar bredvid mig ^^

imorgon är det skola och jag får träffa min älskade ellentin! <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0