Måndag.

godmorgon. sitter i skolan nu ute i caféterian med ellentin och ida, även mattias. vi har svenska b och vi sitter bara och nördar oss. Jag sitter och lér och skrattar hela tiden, ellentin är inne hårt på politiken och disskutera och ida letar nyheter inför samhällskunskapen xD haha . bra kombenation va?  vid halv 11 hare vi lunch och senare nästa lektion som var samhällskunskapen. sen får jag gå runt och dryga på stan till klokcan 4 då jag börjar jobba.. kommer bli sent idag eftersom det är två ställen som ska göras, tur att jag ahr sällskap med Linda idag iallafall :)

Idag fyller även Julia 18 år, grattis till henne <3


Måste bara skriva av mig här också. jag blir så sjukt less på rent ut sagt idioter som ska snacka så jävla mycket hela tiden.  jag tycker det är så onödigt. Fasiken vad glad jag är att jag lämnade allt, mår mycket bättre. tycker det är så onödigt lixom. varför snacka vidare om vad jag ska göra? :S aja orkar inte lägga ner mer energi på det. jag vet att jag har det bättre och är bättre :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Taaack :D

2010-02-15 @ 10:04:26

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0