många frågor men alldeles för få svar

just nu ahr jag ganska mycket jag skulle vilja yttra mig om. men det är kanske lika bra att hålla det för sig själv. eftersom det är många som inte tål att höra en sanning.. jag tycker det är dålgt att folk ska lägga sig i och snoka i andras liv. kan man inte bara sköta sitt eget? tänk på en stackars personen som råkar t för detta, skulle du vilja det? skulle du vilja att någon ska ha koll på det du gör, vilka du ungås med? Sen vad är grejen men att folk ska höra av sig bara för att det har hänt något? Har man inte ens kontakt med personen behöver man inte komma och snoka och säga att man bryr sig då. hör man inte av sig tidigare behöver man inte göra det just då heller. dem kanske vill vara med dom nära då. finns mycket mer saker som man egentligen funderar över men inte begriper sig på..

varför får man så ont i magen så fort man tänker på något från förr?
varför ska man prata illa om folk med sedan ändå umgås med dom?
vad tjänar det till att bråka?
Varför ska alltid det mesta bli en sån stor grej av något litet?
varför kan itne folk tåla att ha en diskution om något?

finns som sagt en hel del saker. frågor som det kanske inte direkt finns något svar på.. man kan inte göra annat än att andas, ta det lugnt och sköta sina egna saker. Ta hand om dom man älskar, visa att dom verkligen betyder och är värdefulla. Visa att man älskar dom.


Kommentarer
Postat av: agnes

fin design du ändrat till :)

2010-02-23 @ 00:35:04
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0