min stora kärlek <3

saknar min Markus otroligt mycket. för mig är det faktist jobbigt att vara utan honom. men jag kan ju inte vara med honom hela tiden.vi måste ha våra egna liv också. haha men det hade ju inte varit fel att ha honom vid mig hela tiden (A) är verkligen glad att jag har dig, du gör mig jätte glad och galet lycklig. Har rädslan innom mig hela tiden att jag ska förlora dig, det skrämmer mig verkligen. Du är min, ingens annans. försöker att dölja den känslan men ibland går det bara inte. du betyder mycket för mig. kan sitta och fundera ibland på hur mitt v skulle ha sett ut om inte du hade kommit. antagligen tråligt och dystert. Utan dig skulle itne mitt liv gå ihop. Du betyder mer än du kan ana.Jag älskar verkligen dig<3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0