mitt liv är mitt liv

nu har jag suttit med kultur och stilhistoria arbetet en bra stund. har skrivit 3 sidor än så länge och det får fasiken räcka med det för idag :/ har ingen inspiration alls till att fortsätta med de nu. så gör det någon annan dag. ska nog skriva rent lite andra grejer på datorn kanske..

men har starka funderingar på att lägga mig i ett varmt vad med datorn och bara njuta av stunden. kanske skulle behöva det. få bort alla deppiga tankar och lägga allting bakom mig. jag är bra som jag är, jag är fin och jag duger perfekt som den jag är. tycker man inte om mig så. ja.. man kan ju inte gilla alla.

jag har världens bästa pojkvän och världens underbaraste familj och vänner. är verkligen glad för det jag har. varför ska man sitta och tänka på saker man skulle kunna få eller har haft, när man ahr det så underbart nu. mitt liv är mitt liv och det är jag som ska leva det. så det är bara jag som kan ändra på saker. <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0