pain utan dig :'/

har haft tråkigt resten av kvällen. eller alltså kanske inte tråkigt. men är så uttråkad. allt känns så konstigt när jag inte är med Markus. allt känns ensamt, helt galet. kommer bli svårt att somna utan honom ikväll ;( vll ha honom bredvid mig nu ju. ingen godnatt puss eller kram eller något, suck.  kanske lillebror ställer upp på en kram? haha. jaja .. nu ligger jag i sängen iallafall. har suttit vid min stationära dator hela kvällen så har galet ont i ryggen. dum som jag var så gick jag inte och kissade innan jag la mig. och nu är de så´mysigt i sängen att jag inte orkar gå upp -.-   funderar på om jag ska sätta igång någon film kanske.. är sugen på apelsin juice också, ååh vad gott det lät nu när jag tänkte på de mer. haha.

men det här inläggt blir nog de sista för ikväll :P Imogon bär de in till stan med lillebror och göra syntest sen med honom till frissan. Godnatt


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0