sårande känsla..

måste verkligen skriva av mig om en viss sak här och jag struntar i om någon/några blir arga. jag blir så less på att man ställer upp hela tiden och finns där och hjälper till. jag hör av mig varje dag och allting. och så får man ett "tack" typ bara. medans en annan person som behandlar den andra illa, dom knappt prata med varandra. har inte varit vänner plus att jag har fått lyssna på vissa samtal . och den personen betyder tydligen så himla mycket och dittan och dattan. är det så det ska vara eller? jag kanske ska sluta bry mig helt om vissa. för en del verkar ta mig som en självklarhet. vist det är absolut klart bra att dom gör de.för jag är en person som stöttar och vill hjälpa mina vänner. oftast är det många gånger jag har satt dom i första hand. men när man inte får så mycket respons tillbaka som visar att det betyder, då blir man ganska ledsen faktist. jag blir sjukt ledsen. men jag antar att det är så det alltid kommer vara. du är med dom, jag har mina. det vi hade förr, det var då. vi finns för varandra. men du ska veta att jag älskar dig. du är min vän och jag stöttar. men det sårar ganska mycket när sånt här händer. och jag vet att du mår dåligt och sånt och att det kanske inte är så lätt. men man kan ju faktist undra när det funkar åt ena hållet men inte det andra....

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0