smärtor.

godmorgon allihopa. idag blev  det ingen skola för mig. har sjukt ont u bröstkorgen och revbenen. blir till att ligga hemma och vila och drick massa te. pratar mycket med sinnan och jag är verkligen glad att han finns i mitt liv, min ängel. ingen kan få mig att skratta som han kan. :)

saknar ellentin redan. det är helt galet. jag träffade henne senast igår ju, men saknar henne jämt när jag inte är med henne, usch :(

imorgon ska vi till fjällnora, jippi! haha. jag, ellen, gabbi, elin ska ha massa kul, och min bitch mattias "gullan" gustavsson ska ju med ´;D så hoppas på en kanon dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

jag hoppas att du snart mår bätre

2010-02-09 @ 12:08:40
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0