take my body close

som ni kanske har märkt har jag haft en liten "bloggtorka". jag har jobbat som en tok och inte hunnit med datorn helt enkelt. och det får ni faktist acceptera. men iallafall mår jag jätte bra (känner mig som lite små kär på nytt). jag är så glad att jag har tjejerna som lyser upp mina dagar. och dom kanske också märker av att jag mår mycket bättre. dom senaste dagarna har det bara sprutat glädje och kärlek om mig. jag är en livs älskare just nu. idag sprack mitt humör lite men höll det för mig själv. men tjejerna märkte det och både Gabbi och ellentin kom och gav mig kramar, helt underbart! kan inte mer än säga kärlek.

återstående dagar i vekcan kommer se ut ungeför såhär, vad jag vet ny.

fredag: bara skola inbokat
lördag: gymmet med syster kanske, hem till moster och fira henne
söndag: börjar jobba vis 12.00


bara höra av er om det är något speciellt som tynger era hjärtan.


är verkligen glad att jag har dig. är verkligen glad att du tog kontakt. du är en av dom som lyser upp mina dagar. vart har du varit innan? känner mig som en kär liten 6 årig flicka. du gör mig lycklig!<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0