tillbaka igen lyckligare än förr

hej allihopa. nu är jag tillbaka med bloggandet igen. har inte haft så mycket tid att sitta här och när jag väl tänker blogga så har det varit krångel med inloggningen. igår hade vi naturvetenskap poch bild i skolan. de gick ganska bra faktist. var också den sista bildlektionen, så får la se vad man får för betyg nu. hoppas iallafall på ett bra betyg, men är iallafall ett helt klart G. Efter skolan åkte jag och ellentin ner på stan, där träffade vi på blomman och Ida och vi står och snackar ett bra tag. senare så gick jag till max oxh vänta på Markus. när han kom satt vi där och pratade en hel del. efter ett tag gick vi ut och pratade massa. till sist kom vi underfund med att vi skulle åka till knivsta. så vi tåg tåget hem till honom, kvällen var helt underbar. jag har så himla glad och lycklig, kan nästan inte förstå att det händer. lyckan och glädjen är hög <3

idag är jag hemma från praktiken. vaknade med världens migrän och bara vinglade omrkign hemma, döckade i mammas säng också :/ så idag blev det vil.a har även pluggat lite nu tillkörkortet som börjas med.

ikväll är det möte med jobbet. egentligen orkar jag inte åka dit, men måste. hoppas huvudet orkar hålla sig uppe.


har även fått lite roliga kommentarer av någon/några helt puckade idioter som tror att dom kan sitta och säga massa skit snack som inte är sant. synd om er ni tjänar inget på de.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0