to do.

vissa saker jag skriver ut påbloggen vill jag inte nämna namn i. utan jag tycker att den som känner igen sig i det ska ta åt sig. jag vill helt enkelt inte skriva ut namnen. men har man lite förstånd kan man nog lista ut själv lixom. tänkte bara göra det klart för er alla.

ligger i soffan just nu och håller på med skolarbetet och kollar lite halvt på tv samtidigt. skulle kunna spy på alla papper, men det verkar lite onödigt. det jag ahr kvar att göra

- renskriva naturvetenskapen
- renskriva samhällskunskapen
- kultur & stilhistoria
- egen ism
- ergonomin
- skriva artikel
- skriva krönika
- skriva debattartikel



som ni ser är de en del. få se hur mycket jag kan beta av idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag måste bara säga att jag har haft helt fel bild utav dig , jag vet inte va ja har haft för syn när det gäller dig:)Men jag skäms nu för att ja har trott att du har varit någonting annat än va du är , men det kan ju också bero på att jag inte känner dig.Men ja vill bara säga att jag tycker att du verkar helskön!

2010-02-23 @ 21:35:53
Postat av: jennytuvesson

svar emma: ja men han få helt fel bild ut a folk om man hör saker eller bara får för sig. jätte kul att du tycker att jag verkar hel skön! :)

2010-02-24 @ 12:04:31
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0