underbar dag.

hej allihopa. har aft en jätte bra dag. idag har vi haft frilusdag ellerva detr heter, och jag åte till fjällnora med bland annat ellentin, elin, gabbi óch emelie. var massa roliga lärare med också som t.ex sigrid, Johanoch andra. vi har pimplat och tagit det lugnt. fanns en del att göra där, pimpla, skridskor, långfärdsskridskor, skidor och så. till lunch grillades det hamburgare och korv och det fanns saft och varm choklad och frukt, mumsigt!

Emelie vann pimplandet och fick verklige STO aborre. Bilder kommer jag lägga in lite senare :) har massor!


Just nu sitter jag i ett varmt bad med datorn på badkarskanten. ska tvätta håret eftersom det luktar lite rök ^^ efter de ska jag fika lite med mamma. senare ska i åka till björkvallsskolan där det är öppet hus, lillebror går ju faktist där. hopas det blir trevligt. ska träffa min älskade Sinnan då också <3

vi hörs lite senare när jag har plaskat klart :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0