we belong together

nu är jag hemma igen efter mötet. de gick bra och smidigt och chefen bjöd även på tårta! gick igenom jobb tider och lite sånt. fick även beskedet att linda tyvärr skulle sluta, väldigt tråkigt! när mötet var klart så fick jag skjuts ner till stationen av Linda. där fick jag vänta på buss jäveln i lite mer än 30min.. kul..... har fortfarande ingen känsel i tårna. sen så körde busschaffören som ett arsle också..

imorgon är det praktik. hoppas det finns mycket att göra. det känns skönt att jag har praktik på Gullvivan. mår så himla bra när jag är där. kan släppa alla tankar och rpoblem och bara fokusera på det jag gör. och blir alltid uppmuntrad av tjejerna. livet känns så enkelt när jag är där.

i helgen ska jag träffa min underbara Markus, jag längtar verkligen. ska sova kvar där också har jag lovat. jag längtar ihjäl mig verkligen! har ni haft den underbara känslan i magen när allt känns så rätt? när ingenting annat spelar någon roll längre. när livet känns enkelt och inget annat än kärlek och all glädje excisterar. Jag vill inte att det här ska ta slut, jag vill inte förlora det här och gå miste om allt underbart. jag tänker inte släppa taget. jag vill behåklla dig för evigt. <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0