godmorgon alla hopa.

godmorgon mina vänner. vaknade för kanske 1 timme sen av att gotlänningen ringde. han satt i vacktkuren och hade lite tråkigt så gjorde honom sällskap ett tag. Efter det gick jag upp och åt en mysig frukost med familjen. hade lite svårt att somna igår kväll faktist. jag var jätte trött, men kunde ändå inte somna. fler som brukar ha det problemet? jag tycker det är tok jobbigt iallafall.

dagens planer: städa ur min garderob och plocka in allt nytt. ska även lägga in bilder på allt shopping här på bloggen.
kvällens planer: ut och äta på resturang med jobbet.

måstebara säga att jag är ganska trött på en del personer. man tror att man kan lita på folk. men folk går en bakom ryggen lika ofta dom byter underkläder. dom är nördar (: jag orkar inte lägga ner energi på folk som inte behandlar än bra, så fuck you. eran förlust.

Kommentarer
Postat av: rebban

ahh vad härligt . göra idag då ?? kram

2010-01-23 @ 12:18:20
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0