i skolan.

hejsan hoppsan allihopa. sitter i skolan och jobbar lite. eller just nu jobbar jag inte alls. sitter och är social med Petter faktist, trevliga pricken :) maria är sjuk idag, så vi har haft sigrid. har gjort ett formal linjärt arrangemang och suttit och jobbat ifatt massa med skolarbete. och vet ni... jag är typ klar! är så himla nöjd. har bara lite små grejer kvar.

JAG HATAR SNÖN OCH VILL INTE HA MER, FÖRSVINN!
är less på all snö nu. längtar efter våren och sommaren. vill börja använda klänningar och jeansjacka, skinnjacka och ballerina, springa barfota i gräset och få massor av sol på huden. snälla sommaren kom nu.


idag trodde jag att jag bara skulle ha möte vid 19.00, men det blev ändrade planer. ska städa på 2 ställen innan och börjar inte förns 16.00 ungefär. jaha, vad ska jag göra tills dess då?? KUL LIV. nejdå men jag får la åka ner och "roa" mig på stan typ.. gud vad skönt det skulle vara med en egen lägenhet i stan nu..

Kommentarer
Postat av: yoana Sveriges tuffaste bloggerska

Jo samma här.. å kylan :( som tur var börjar det bli ljusare nu :) tack så mycket!:D

2010-01-27 @ 13:57:41
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: ja jag vet, det tycker jag med :o

jo det är bra med mig :) kram

2010-01-27 @ 15:31:56
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: sandra

ne det var hemskt :(

2010-01-27 @ 21:23:58
URL: http://svictoriaerner.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0