impuls ryck till stan.

hej allihopa, igen. förlåt att jag bara drog utan att skriva. men fick ett inpuls ryck och åkte in till stan och köpte mina efterlängtade hörlurar eftersom jag hade pengar till dom nu. fick jätte brottom här hemma innan. slängde i mig en macka och drack massa apelsin juice, mumsigt! det har blivit som en drog för mig. dricker nog minst 1L om dagen iallafall. härligt enligt mig! mamma hämtade upp mig på stan sen åkte vi och handlade lite på willys. där träffade vi på både fredrik och syster, trevligt! :) vi handlade lite gosaker tills ikväll och imorgon. imorgon blir det 3 rätters middag här hemma eftersom jag ska åka på söndag. sorgligt men kul.

planer för kvällen: Hemma mys!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0