last for tonight lovley

nu ska jag lägga mig ner i sängen och mysa och titta på en film. tänkte titta på Wallander - dödsängeln. saknar alla människor i London. tycker dom kan komma hem nu så jag får träffa dom igen. saknar min Ellentin också! men henne kommer jag förhoppningsvis få träffa på Måndag (:  imorgon ska jag rensa lite i garderoben med skor och kläder + att jag ska lägga in allt nytt jag har. kommer även lägga in bilder på det mesta jag har handlat i London också. Även lite bilder på alla vänner från London resan. men just nu håller ögonen på att sjunka ihop och jag orkar inte sitta upp. Så hoppas alla sover gott i natt. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: rebban

härligt jo tack bara fint . hoppas du haft en bra fre kväll kramar

2010-01-23 @ 00:14:51
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0