my day honey.

hejsan hoppsan allihopa. Min dag har varit jätte bra. började med att jag åkte till skolan. idag hade vi Svenska B & samhällskunskap, roligt. har nästan tagit det lugnt hela dagen med mina flickor och pratat massa. känns skönt att träffa dom igen, men som sagt... jag saknar London.. Efter skolan så följde ellentin med mig till ungdomshälsan där jag gjorde ett hälso test och skrev ut nya p-piller (som jag måste komma ihåg att hämta ut imorgon) efter det gick vi och åt på kina. har alltid lika kul och mysigt med den tjejen! Vi satt och pratade massa och skrattade och hade jätte mysigt, älskar henne! Efter det gick vi ned en stund på stan och kikade lite. stannade även till och pratade med pauline inne på gina tricot, söt tjej verkligen! efter det gick jag vidare och började jobba vid 16.00. slutade nu vid 18.00 då pappa hämtade upp mig. åkte och lämnade nyckelknippan hos chiifen och nu sitter jag hemma. funderar på om jag ska springa över till jullan sen kanske. var länge sen jag träffade den tjejen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0