this is something you can do.

hejsan hoppsan allihopa. min dag har varit bra. har varit i skolan som vanligt. maria var sjuk idag igen... tråkigt måste jag säga för jag skulle verkligen behöva en aning me hjälp med vårat stora arbete. men men, finns inget mn kan göra.. Vi hade iallafall jätte kul idag med Sigrid, och med vi menar jag: ellentin, jag & Linda. Vi har druckit choklad, löst korsord, gjort sorgdekoration m.m jag och linda sminkade även sigrid och ellentin. eller jag sminka ellentin och linda sigrid, as kul hade vi iallafall :D sen så kollade jag och ellentin på en film om människans historia typ.

efter skolan vid 14.00 tiden åkte jag ner på stan och träffade jullan. sen har jag tillbringat resten av dagen där. fick med mig lite smått och gott hem som jag lägger upp bilder på och berättar om i något senare inlägg ^^ men vi käkade iallafall på kebab house vilket som inte är nyttigt alls, så jag tänkte faktist gå ut och gå senare i det mysiga vinter vädret, duktig av mig va?

Imorgon börjar jag jobba vid 10.00 och slutar kanske runt 15.00 skulle jag tro. hoppas på det iallafall.

lite bilder från dagen kommer här. Lovely!





är glad att jag har tjejerna som förgyller mina dagar. och vi har väldigt kul tillsammans och jag verkligen älskar livet när jag har deras närvaro. Vi är kanske inte alltid så seriösa som ni ser på bilder, men vi har nästan alltid kul med varandra, jag älskar mina flickor <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0