tiden rinner iväg med en rackarns fart.

Nu är det inte mer än 5 dagar kvar tills jag åker. om 5 dagar vid denna tid är jag i London. helt sjukt vad tiden har gått fort. och jag börjar känna mig stressad och nervös. måste börja packa snart och massa annat, men å andra sidan känns det som att jag inte vill. jag vet inte. är nog bara stressad.. Jag hoppas verkligen allting kommer gå bra. att flygresan går som den ska och att allt går bra i London. hoppas verkligen inte att jag går vilse, vilket jag tror jag kommer lyckas med. haha skulle vara typiskt mig :) och jag hoppas flygen går som dom ska när jag ska åka hem eftersom jag ska göra farmors kistdekoration dagen efter, nervös för det med! Men jag håller tummarna för att allting kommer gå bra, och det hoppas jag att ni också gör :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0