Tisdag 5/1

godmorgon allihopa. vaknade för ett litet tag sen av att lillebror kom in och skrek att han har fått Voddler. tack för den väckningen -.- men jag älskar min lillebror för det. han är helt enkelt bäst. Juste, har fått "skäll" också eller vad man ska säga av en kille som jag gillade för ett tag sen. Men helt enkelt gav upp hoppat om eftersom han inte vart ett dugg seriös utan bara lekte omkring.

Tänker inte gå in mer på saken, för vet ni. jag bryr mig helt enkelt inte :) ingen ska få förstöra mitt år, mitt liv, min glädje. Jag kommer fortfarande vara den gulliga och glada Jenny. Den som tror att den kan komma och sätta sig på mig tror verkligen fel. Jag står för den jag är och det jag tycker. det borde fler människor göra. Jag gör det som vissa människor tycker är fegt, "vända ryggen till och gå där ifrån" enligt migär det inte fegt. Det är stark och moget. för det är inte många som klarar det.

Dagens planer då:

  • fixa i ordning mig
  • måla naglarna
  • sitta vid datorn
  • försöka äta
  • nörda mig med lillebror
  • åka till mr x

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0