bio!

åkte in till stan med 4 bussen och hoppade av vid fyrishov. Där gick jag hem till ellentins syster där hon och erik bor just nu ensamma. tok fin lägenhet som jag verkligen inte skulle tacka nej till! Där åt vi lite pyttipanna och kolla på tv och hade skoj. sen blev det ett äventyr när ellen skulle välja kläder och jag skulle sminka henne. men efter mycket fnitter och bus blev vi klara! Vi gick ned till Sf bion där sedan Erik gick för att hämta albin. jag och ellen gick och köpte läsk och lite mumma, hihi (men får vara onyttig ibland) Vi såg filmen Killers, och den kan jag verkligen rekomendera! Den var verkligen jätte bra (ska skriva ett inlägg efter om själva filmen).  När filmen var slut åkte jag, ellen och erik med bussen men dom hoppade av vid torbjörnstorg eftersom ellen var i stort behov av ben&jerrys, önskar jag också kunde äta de -.-

Resten av kvällen har jag varit hemma. har hjälpt mamma att planera till min älskade pappas 50års fest, kommer bli kanon! Har suttit och skrivit ett sång häfte nu men massa, snaps, öl, vin- visor och annat skoj. Ska lägga ut en låt sen som är ganska rolig faktist.



(tog massa bilder med ellens systemkamera hemma hos hennes syster, dom bilderna kommer upp när jag fått dom)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0