gårdagens röj

godmorgon. var uppe länge igår och hade as kul. var ute med Sikkan, Olle, Kotten, Joel m.m Började med att olle och kotten kom och hämtade mig och vi brännde skiva här. sen åkte vi vidare hem till familjen Lingman och förfestade lite. Jag satt och kastade ost bollar på Tompa och försökte få ut honom på krogen, och gissa om jag lyckades? ;D han messa mig efter vi hade dragit ut en stund och bad oss skjutsa in honom, så då blev de åka 740. haha. Vi åkte och hämtade peter sen åkte vi vidare till Le Park. Efter de åkte vi runt i stan och röjde och gapade, åkte till donken och sen till Björklinge. Vi hämta upp jocke också och skjutsade hem honom en snabbis sen tillbaka igen. Senare så åkte vi in till stan igen för vi skulle hämta Tompa. de slutade med att jag buggade inne på Le Park. haha, as kul som vanligt! börjar få in snitsen på de.

Nu på morgonen så har jag sovit mega länge. Vaknade och de visa sig att mormor var här :) skulle ha övniingskört idag men för er pantade som trodde att jag skulle dricka och övningsköra, fuck off. jag är la inte född bakom flötet eller. Ska vara hemma och sola, ta de lugnt och glida (: haha. Höres!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0