gårdagens utgång/ dagens

igår kväll började det med att jag var i björklinge med kotten m.m , men fick mess av både Jenny och Roger att dom ville att jag skulle ut, så det blev utgång. Var ute med Roger, Krisse, Samme, Jenny, Falle m.m .   Roger och dom drog med sista bussen till Björklinge vid 12 tiden kanske? Så då var det jag, jenny, falle och jonte kvar. vi hade as kul och dansade på som tusan. När dom drog hem var jag kvar på Lanoz m.m  fick skjuts hem och fick två gäster här också :P haha. skulle inte va så egentligen men alla däckade typ helt slut till en Beck film, mysigt (Y)

 

imorse vaknade jag vid halv 11 och for upp ur sängen och duscha och gjorde mig klar sedan bar det av till björklinge får att hämta Sikkan och sedan hem till Lillis (: vi har varit där hela dagen och städat husvagnen, käkat pizza, lekt m.m mycket trevlig dag!

Nu sitter jag hemma och trodde att jag skulle få sällskap... men så blev det tydligen inte... aja.. ska sitta emd datorn och beställa lite grejer och sedan fortsätta på mitt hemliga project

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

är det en gammal bild från vip elr är det från den dagen ni var ute? för alla bilder som togs finns inte med vet du hur man hittar dom andra :) ?

Tack på förhand :) kram! <3

2010-07-08 @ 23:53:45

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0