hemma igen!

NU ÄR JAG HEMMA IGEN efter en hel vecka i Bulgarien. Jag är verkligen jätte ledsen att jag inte har suttit vid datorn något. men jag hade med mig min bärbara, men tror ni att internett funkade där eller? :S cp saker! Men nu är jag iallafall hemma och det blir fullt ös igen. har haft en bra vecka tillsammans med min vän sinnan. vi har bara tagit det lugnt och glidit omkring. Har shoppat och legat vid stranden i underbara solsängar, ätit gott och legat vid poolen. Kommer inte lägga in bilder just nu men dom kommer absolut innom väldigt kort tid! :)

och nu när jag är hemma igen blir det fullt ös på en gång. tänkte ha fest ganska snart igen ;D mumms!

Nu kom mormor hit, ska prata massa med henne :) hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem :D



Hoppas vi får se många fina bilder

2010-07-06 @ 20:21:21

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0