louder than words

godmorgon. vaknade för ett tag sen av att det smattrade på fönsterbrädan utanför mitt fönster. det regnar verkligen super myket ute idag. igår när jag kom hem från krogen kom lillebror och frågade om jag ville kolla på film med honom. så vi la oss i soffan i vardagsrummet och kollade på Wallander. vid 4 tiden började det åska och blixtra ute, lite läskigt men ändå mysigt.

hade jätte kul ute med jenny igår på krogen. träffade på massor jag kände och bland dom var adde och häggen, gull killar! Hade hur kul som hellst med dom. ska ta och messa häggen snart :)

Just nu: sitter i duschen med massa värmeljus tända och lyssnar på musik, har la suttit här i kanske 20min. kände att jag behövde det idag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0