pigg och allert

godmorgon allihopa. typ ingen har vaknat än av mina kompisar? Och jag har redan hunnit vart in till stan och jobbat. dessutom gick jag hem från bussen ungefär 2km, mycket skönt i detta underbara väder som det är! fast just nu gick solen i moln. hoppas iallafall sigge och dom vaknar snart för jag vill bada. Tänkte gå in och hoppa på lillebror alldeles snart :) tyckte de kändes ganska snällt av mig eftersom han inte kom och mötte mig vid bussen så jag fick sällskap.

dagens/kvällens planer: sola, ta de lugnt och njuta av livet med awsome musik! Ikväll blir de att vara i Björklinge.
Morgondagen: Jobba på morgonen och sedan fesa på kvällen
Söndag: Övningsköra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå det är lite bildtorka på bloggen . vi vil ha bilder ju :D

2010-07-16 @ 16:11:27
Postat av: Sophie

Jaha vad kul. Ja det är jätte fint :)

2010-07-16 @ 17:18:50
URL: http://sophieerikssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0