23/6 - 2010

godmorgon. har vaknat lite då och då sen klockan 7 imosre, men lite har jag fått sova iallafall. ligger fortfarande kvar i sängen. ska snart upp och ta en dusch. Sen idag ska jag faktist ta på mig "riktiga" kläder och inte bara pyjamas som jag har haft sen i måndags. ska försöka sminka mig lite också så jag ser lite piggare ut än vad jag egentligen är. Ikväll ska jag hem till Kotten och hjälpa hans föräldrar lite (: blir nog kul tror jag. imorgon MÅSTE jag orka mig in till stan en liten stund för att handla hem lite saker.. mamma jobbar ju så kan inte åka med henne :/ hoppas på att kanske kan få träffa ellentin. kommentarer bara rullar in, bra som dåliga. orkar inte godkänna någon just nu. tar sån tid. och dessutom har jag ju inte gjort en ny design till mig en som jag lovat om. kanske blir efter *********  (:

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0